1. januarNy branche: Levering af kombinerede hjælpetjenester i forbindelse med drift af fast ejendomAtterdag StyleTidligere branche: Kombinerede serviceydelser.
22. juli 2024 · varebilogtransport.dkMaster mindIndtil nu har batteriudgaverne været produceret færdigt hos Renaults selskab PVI – men det arbejde er nu flyttet til Batilly. Læs artikel
18. august 2023 · Varebil og transportStøjfri distribution hele døgnetBygges til el af PVI e-udgaven af bilen leveres videre til datterselskabet PVI, som bygger den om til elbil. Læs artikel
20. juni 2022 · Varebil og transportFranskmand skruer opMen for e-udgaven leveres bilen videre til datterselskabet PVI, som bygger den om til elbil. Læs artikel
13. februar 2022AdresseændringAtterdag StyleAtterdag Style flytter til ny adresse i København S.Ny adressec/o Peter Clod VangLyongade 19, 1. tv.2300 København S
3. juni 2021 · Varebil og transportHYVIA: Renaults brint-løsningSelve produktionen af køretøjerne vil fortsat være på Batilly fabrikken nær Strassbourg – selv indbygningen af brint-teknologien vil ske hos virksomheden PVI, som Renault Group opkøbte i 2017 – med fabrik i Gretz-Armainvillers nær Paris. Læs artikel
13. december 2020 · Sjællands NyhederTager hånd om klimaet: Skraldebiler på el og masser af affaldssorteringSkraldevognene er specialbyggede af firmaet PVI og de har et gigantisk batteri. Læs artikel
3. december 2020 · Varebil og transportPå strøm – men helst i byenBilen bygges på samme fabrik i Batilly i Frankrig som den normale Master, men leveres uden motor til PVI, som bygger den om til elbil. Læs artikel
8. oktober 2019StiftelsePVIPVI stiftes i branchen kombinerede serviceydelser.Adressec/o Peter Vang IversenLyongade 19, 1. tv.2300 København S
7. februar 2019 · LastbilmagasinetFem år med eldrevet renovationskørsel på FrederiksbergDen første eldrevne PVI C-Less skraldebil blev leveret i 2013. Læs artikel
19. juli 2018 · Varebil og transportDe grønne bybudeI 2018 følger Z.E. udgaven af Renault Master, som produceres i samarbejde med Renaults nye selskab PVI, som hidtil har været kendt som producent af elektriske renovationsvogne. Læs artikel
21. juni 2018 · TransportmagasinetRendyrket renovation i storbyenDet er den danske importør af de franske skraldebiler fra PVI Cless. Læs artikel
18. juni 2018 · Varebil og transportSkraldebiler i stødetPVI er netop nu den eneste producent, der kan levere el-renovationsbiler i denne størrelse – på 26-27 tons totalvægt – og det ændrer sig ifølge Ole Philip ikke de første to-tre år. Læs artikel
8. juni 2018 · Varebil og transportNy elbil bringer post udMaster Z.E. er udviklet af Renaults nye datterselskab PVI, der har udviklet elektriske køretøjer i små serier i mange år – og Master-elbilen er som skræddersyet til ”Last Mile” forsendelser. Læs artikel
5. marts 2018 · Varebil og transportFransk miljøforkæmperBilen bygges på samme fabrik i Batilly i Frankrig som den normale Master, men leveres uden motor til PVI, som bygger den om til elbil. Læs artikel
22. februar 2018 · Varebil og transportEl-udgave af Master prissatHerhjemme har PVI bl.a. stået for elektrificeringen af de engelske Dennis skraldebiler, som er leveret til Frederiksberg Kommune. Læs artikel
21. august 2017 · Mester TidendeVarebil med 50 procent længere rækkeviddeDen produceres i øvrigt i samarbejde med selskabet PVI, som rfenault netop har overtaget, og som er kendt som producent af elektriske renovationsvogne. Læs artikel
18. august 2017 · TransportmagasinetVarebil med 50 procent længere rækkeviddeDen produceres i øvrigt i samarbejde med selskabet PVI, som rfenault netop har overtaget, og som er kendt som producent af elektriske renovationsvogne. Læs artikel