28. maj 2024 · building-supply.dkTelefonisystemer: professionel og effektiv kommunikationTil koordinering og håndtering af opkald kan Call Management eller en kontaktcenterløsning være det rigtige for jer. Læs artikel
3. november 2023 · nordicenergy.orgReinforcing the CETPartnership call management teamNordic Energy Research’s Call Management team within the CETPartnership: Læs artikel
15. august 2023 · NewsStyrk væksten med det rette mobilabonnement til erhvervOm- og viderestillingssystemet Call Management er indbygget i abonnementet og sikrer, at du aldrig går glip af et opkald, og giver dine kunder en professionel oplevelse, når de ringer ind. Læs artikel
13. april 2021 · Find dit IT-job på Danmarks jobportal for IT-folkIT ArchitectSamtidig har vi et ønske om at udvikle nye og flere funktionelle løsninger inden for Call Management, Cloud PBX og nye integrationer med udbydere som fx Microsoft. Læs artikel
15. februar 2021 · Find dit IT-job på Danmarks jobportal for IT-folkCloud PBX ArchitectSamtidig har vi et ønske om at udvikle nye og flere funktionelle løsninger inden for Call Management, Cloud PBX og nye integrationer med udbydere som fx Microsoft. Læs artikel
19. maj 2020 · Ugens ErhervMindre virksomheder kan nu få professionelt omstillingssystemDer, hvor effektiviteten virkelig bliver øget, er med Telenors omstillingsservice Call Management. Læs artikel
24. april 2020 · MereMobilTelenor Erhverv klar med billig og effektiv løsning til mindre virksomhederSamtidig får kunderne Call Management med, og det er især noget, der kan løfte effektiviteten og det professionelle udtryk hos en mindre virksomhed. Læs artikel
26. september 2019 · ITReload.dkNy telefonløsning til mindre virksomhederMed funktionerne i Telenors telefonløsning Call Management får disse virksomheder nu også mulighed for at lave professionel omstilling og håndtering af ind- og udgående opkald. Læs artikel
26. september 2019 · MyNewsdesk DanmarkTelenor lancerer ny erhvervsløsning til mindre virksomhederMed funktionerne i Telenors telefonløsning Call Management får disse virksomheder nu også mulighed for at lave professionel omstilling og håndtering af ind- og udgående opkald. Læs artikel
5. august 2008Jan Fabricius-Kristensen forlader direktionenCALL MANAGEMENT ApSJan Fabricius-Kristensen forlader direktionen for CALL MANAGEMENT ApS efter en periode på 1 år.
3. marts 2008AdresseændringCALL MANAGEMENT ApSCALL MANAGEMENT ApS flytter fra København K til Charlottenlund.Ny adresseOrdrupvej 98 A2920 Charlottenlund
1. januar 2008Ny branche: Call centres virksomhedCALL MANAGEMENT ApSTidligere branche: Call centres virksomhed.
20. juli 2007AdresseændringCALL MANAGEMENT ApSCALL MANAGEMENT ApS flytter fra Brønshøj til København K.Ny adresseAmagertorv 31160 København K
18. juli 2007Jan Fabricius-Kristensen træder ind i direktionenCALL MANAGEMENT ApSJan Fabricius-Kristensen erstatter Lasse Erik Asp i direktionen for CALL MANAGEMENT ApS efter en periode på 8 måneder.
29. november 2006StiftelseCALL MANAGEMENT ApSCALL MANAGEMENT ApS stiftes i branchen uoplyst.AdresseBrønshøjholms Allé 472700 BrønshøjPersonerLasse Erik AspDirektør