1. januarNy branche: Andre organisationers og foreningers aktiviteter i.a.n.Foreningen for Carbon Footprint InitiativeTidligere branche: Andre organisationer og foreninger i.a.n.
17. november 2023AdresseændringForeningen for Carbon Footprint InitiativeForeningen for Carbon Footprint Initiative flytter fra København Ø til København V.Ny adressec/o Danske MedierRådhuspladsen 16, 4.1550 København V
14. november 2023Nyt navn: Foreningen for Carbon Footprint InitiativeDansk ReklameforbrugsundersøgelseDansk Reklameforbrugsundersøgelse skifter navn til Foreningen for Carbon Footprint Initiative.
21. april 2022 · Via RitzauDet Danske Reklamemarked 2021 – Accelererende vækst for digital annonceringBag undersøgelsen Foreningen Dansk Reklameforbrugsundersøgelse – der forestår undersøgelsen – er stiftet af Danske Medier, Danske Medier Research og Kreativitet & Kommunikation. Læs artikel
1. december 2019AdresseændringDansk ReklameforbrugsundersøgelseDansk Reklameforbrugsundersøgelse flytter fra København K til København Ø.Ny adressec/o Pakhus 4Kalkbrænderiløbskaj 42100 København Ø
26. oktober 2017 · Finans.dkEgmont vil på opkøb i guldgruben af populære bloggere og influencersAlene fra 2015 til 2016 faldt magasinernes annonceomsætningen med 9 pct, viser Dansk Reklameforbrugsundersøgelse 2016. Læs artikel
24. april 2017 · Markedsføring OnlineLille adspend stigning i DKForeningen Dansk Reklameforbrugsundersøgelse, der forestår undersøgelsen, er stiftet af Danske Medier, Danske Medier Research og Kreativitet & Kommunikation. Læs artikel
25. april 2016 · Danske MedierReklameforbruget steg med 3,4 pct. i 2015Det viser Reklameforbrugsundersøgelsen, som er udarbejdet for Dansk Reklameforbrugsundersøgelse og offentliggjort på et møde i Pressens Hus mandag. Læs artikel
20. maj 2015StiftelseDansk ReklameforbrugsundersøgelseDansk Reklameforbrugsundersøgelse stiftes i branchen andre organisationer og foreninger i.a.n.Adressec/o c/o Pressens HusSkindergade 71159 København K
11. maj 2015 · Markedsføring OnlineDansk adspend vokser svagtDet er 21. år i træk, undersøgelsen publiceres, men det er første gang, foreningen Dansk Reklameforbrugsundersøgelse er afsender. Læs artikel