20. oktober · nyheder24.dkTrist nyt for Føtex"Vi måler på 10 kæder, og Føtex bliver placeret mellem syvende- og tiendepladsen på alle de 26 områder, vi spørger ind til," forklarer Lars Jepsen, der er researchchef hos Loyalty Group. Læs artikel
20. oktober · dagens.dkTrist nyt for Føtex viser ny undersøgelseResearchchef Lars Jepsen fra Loyalty Group forklarer: Læs artikel
20. oktober · nyheder24.dkFøtex er i frit fald: Scorer lavest af alleResearchchef Lars Jepsen fra Loyalty Group forklarer: Læs artikel
18. oktober · jammerbugtposten.dkMENY vinder for bedste produktkvalitet og økologiOm udviklingen siger Lars Jepsen, researchchef i Loyalty Group: Læs artikel
16. oktober · dagligvarehandlen.dkKundernes favorit i kvalitet og økologi: Vil skrue yderligere op for kvalitet og serviceDe har løftet arven fra Irma fint, og det bliver spændende at følge Menys resultater i de kommende år,” siger Lars Jepsen, researchchef i Loyalty Group. Læs artikel
16. oktober · dagens.dkNy undersøgelse blandt landets supermarkeder har fundet en vinder: Bedst i både produktkvalitet og økologiOm udviklingen siger Lars Jepsen, researchchef i Loyalty Group: Læs artikel
16. oktober · nyheder24.dkDansk supermarkedskæde roses til skyerne: De har løftet arven fra IrmaOm udviklingen siger Lars Jepsen, researchchef i Loyalty Group: Læs artikel
25. april · mobilsiden.dkCBB Mobil har de mest loyale kunder for femte år i trækIfølge Lars Jepsen er der i hvert fald én ting, som vi danskere godt kan blive bedre til. Læs artikel
20. februar · markedsforing.dkAnalyse: Tryg Forsikring tryner konkurrenter online”Lærerstandens Brandforsikring er i en kategori for sig selv,” lyder det i analysen fra Lars Jepsen, der er researchchef og seniorrådgiver hos Loyalty Group, der tilføjer: Læs artikel
10. december 2023 · nyheder24.dkTrist nyt for SydbankKundetilfredshed er faldet på tværs af flere parametre, og ifølge Loyalty Groups researchchef, Lars Jepsen, stiger utilfredsheden parallelt med bankernes indtjening. Læs artikel
23. november 2023 · nyheder24.dkCoop åbner spritny supermarkedskæde: Her kan du se, hvordan den kommer til at se udIfølge Lars Jepsen, som er researchchef hos Loyalty Group, der stod bag undersøgelsen, var det især parametrene 'værdi for pengene' og 'servicekvalitet,' der trak kæden ned. Læs artikel
24. oktober 2023 · AvisendanmarkSe listen: Her er danskernes favoritsupermarkedKundetilfredsheden er igen rød, udtaler Lars Jepsen, researchchef i Loyalty Group. Læs artikel
23. oktober 2023 · Den OffentligeDanskerne har talt: Dette er Danmarks bedste og værste supermarkedskæderTil B.T . fortæller Loyalty Groups researchchef, Lars Jepsen, at det særligt er inden for parametrene 'værdi for pengene' og 'servicekvalitet', at Coop 365 Discount bliver trukket ned. Læs artikel
23. oktober 2023 · Nyheder24Rema 1000 er Danmarks bedste supermarkedskæde: Her er den dårligsteIfølge Lars Jepsen, researchchef hos Loyalty Group, er det især parametrene 'værdi for pengene'og'servicekvalitet,' der trækker Coop 365 Discount ned: Læs artikel
21. oktober 2023 · DagensBorgerne har talt: Her er Danmarks dårligste supermarkedskædeJeg tror, mange kunder oplevede at se en ny butiksfacade og håbede på, at Coop 365 Discount var noget andet end Fakta," siger Lars Jepsen, researchchef hos Loyalty Group: Læs artikel