Mia Katarina Andric
Silkroad Studios ApS

Mia Katarina Andric

Silkroad Studios ApS
2
Roller
Balance
Roller
210.539
Adm. direktør, ejer
Relationer
2 fælles virksomheder
2021 - nu
Adm. direktør, Silkroad Founders ApS
2021 - nu
Kort fortalt
Mia Katarina Andric har været administrerende direktør i Silkroad Studios ApS siden 2024.
Erhvervskarriere
2024-nu · Adm. direktør
Silkroad Studios ApS
Ejerforhold
Mia Katarina Andric
Paqle
Paqle data
Paqle kan vise nyheder om personer og virksomheder direkte i dit CRM-system.
Nyheder
27. juni
hsac
Underskud på DKK 14.155
Silkroad Founders ApS
Silkroad Founders ApS offentliggør regnskabet for perioden 1. januar 2023 til 31. december 2023. Mia Katarina Andric ejer 15,5% af virksomheden.
Se mere
27. juni
hsac
Underskud på DKK 10.405
Silkroad Studios ApS
Silkroad Studios ApS offentliggør regnskabet for perioden 1. januar 2023 til 31. december 2023. Mia Katarina Andric er adm. direktør i virksomheden.
Se mere
1. marts
eit nam
Mia Katarina Andric bliver adm. direktør
Silkroad Studios ApS
Mia Katarina Andric erstatter Stella Vaka som adm. direktør i Silkroad Studios ApS.
Se mere
6. juni 2023
hsac
Overskud på DKK 52.068
Silkroad Studios ApS
Silkroad Studios ApS offentliggør regnskabet for perioden 11. juli 2021 til 31. december 2022. Mia Katarina Andric ejer 15,5% af virksomheden.
Se mere
6. juni 2023
hsac
Overskud på DKK 52.068
Silkroad Founders ApS
Silkroad Founders ApS offentliggør regnskabet for perioden 9. juli 2021 til 31. december 2022. Mia Katarina Andric ejer 15,5% af virksomheden.
Se mere
11. juli 2021
eip trahc
Ændring i ejerkredsen
Silkroad Founders ApS
Mia Katarina Andric reducerer sit reelle ejerskab af Silkroad Founders ApS.
Se mere
11. juli 2021
esuoh
Stiftelse
Silkroad Studios ApS
Silkroad Studios ApS stiftes i branchen computerprogrammering. Mia Katarina Andric ejer 15,5% af virksomheden.
Se mere
9. juli 2021
esuoh
Stiftelse
Silkroad Founders ApS
Silkroad Founders ApS stiftes i branchen engroshandel med computere, ydre enheder og software. Mia Katarina Andric ejer 33,3% af virksomheden.
Se mere