14 timer · motionsfeltet.dkDataanalyse for begyndere – sådan læser du dine egne talNP tager højde for udsving i intensitet. Læs artikel
15. april · nordsoeposten.dkEn aften med gribende pigesindOg det er nok også fordi, det er her i NP, det hele startede. Læs artikel
14. april · knr.glDamernes grønlandsmesterskab i futsal sparkes i gang uden forhåndsfavoritterOtte hold har tilmeldt sig til grønlandsmesterskabet, der nu forkortes til NP, som står for Nunatsinni Pissartanngorniunneq. Læs artikel
10. april · horesta.dkFem stærke kandidater klar i opløbet om Bedste Venue 2025Kåringen er baseret på en analyse blandt 890 mødeplanlæggere, som har vurderet deres oplevelser med forskellige venues ud fra kundetilfredshed og Net Promoter Score (NPS). Læs artikel
9. april · dkbs.dkGæsterne har talt: Her er de 5 nominerede til Danmarks Bedste Venue 2025I år er samarbejdet udvidet til også at omfatte selve målingen bag Danmarks Bedste Venue – hvor fokus udelukkende er rettet mod gæsternes oplevelse gennem kundetilfredshed og NPS. Læs artikel
31. marts · dkbs.dkMarienlyst Strandhotel vinder MyImage 2025Kundedelen, der udarbejdes blandt egne kunder, indeholder tilfredshed og NPS i forhold til gennemsnittet for de andre venues samt kundernes opfattelse på imageudsagnene. Læs artikel
30. marts · nyheder24.dkNye tal afslører: Slut med TemuHan fremhæver Temus ekstremt lave NPS-score – en måling af kundeloyalitet – som et klart faresignal. Læs artikel
30. marts · avisendanmark.dkDanske forbrugere har fået nok af Temu: Ekspert peger på virksomhedens helt store problemHan henviser til, at Temus såkaldte NPS-score, der måler kundernes tilfredshed på en skala fra -100 til 100, ligger og roder rundt på et faretruende lavt niveau omkring 0. Læs artikel
18. marts · dendanskemaritimefond.dkDanske Maritime, Accelerations-program for scaleups i den danske maritime industriFor at sikre højest mulig effekt af indsatsen gennemføres NPS-scores efter hver workshop og for alle key strategic focus areas inklusiv den tilhørende disciplinejer. Læs artikel
16. marts · randersidag.dkKundetilfredsheden stiger: Flextrafik bliver et populært valg i MidtjyllandEn af de imponerende målinger er en NPS-score (Net Promoter Score) på 62, som afslører en stærk villighed blandt kunderne til at anbefale tjenesten til andre. Læs artikel
5. marts · ops-indsigt.dkDet handler ikke om at forstå juraen, men baggrunden for juraen, når der indkøbes hjælpemidlerDet spørgsmål har vi stillet advokat og stifter af NP advokater Anja Piening. Læs artikel
5. marts · jurainfo.dkEU-udbud er "skønne spildte kræfter" - eller hvad...?Hos NP advokater bruger vi i gennemsnit omkring 200 timer på et ”standard-udbud”, hvis vi får frihed til selv at tilrettelægge, designe, tale med markedet, gennemføre osv., naturligvis i samarbejde med ordregiver, men med frihed til at styre processen. Læs artikel
5. marts · farsoeavis.dkHimmerlandske turister elsker naturenI en undersøgelse som denne, måler man en såkaldt NPS (Net Promoter Score), der beder respondenterne om at vurdere, i hvor høj grad de vil anbefale feriedestinationen til venner, familie og kollegaer. Læs artikel
18. februar · sydnyt.dkUndersøgelse: Turisterne vil have mange flere oplevelser, butikker der har åbent, samt spisestederI 2024 viser den som noget nyt, at et bredt udvalg af oplevelser får NPS-scoren til at stige, og at en venlig og imødekommende lokalbefolkning er blevet endnu vigtigere i både høj- og skuldersæsonen. Læs artikel
12. februar · lederstof.dkHer får de ansatte fuld løn for 4 dages arbejde: »Det er en illusion, at vi nødvendigvis skaber mere værdi, jo mere vi arbejder«Det drejer sig blandet andet om gæstefeedback (NPS), medarbejderfeedback (eNPS), ventetid, korrekt udlevering og efterlevelse af konceptet. Læs artikel
11. februar · femina.dkHer er de bedste skønhedsnyheder i februarDen nye gel-creme indeholder tre essentielle ceramider (EOP, NP og AP), der hjælper med at styrke hudens naturlige beskyttende barriere og forhindre fugttab. Læs artikel
11. februar · nordsoeposten.dkVestkysten scorer topkarakter på gæsternes barometer over tilfredshedPå tværs af feriestederne langs Vestkysten viser analysen, at graden af gæsternes sandsynlighed for at tale varmt om Vestkystferie til andre ligger på Net Promoter Score (NPS) 60 i højsæsonen og 70 i skuldersæsonen. Læs artikel
7. februar · odenseletbane.dkNy kundemåling: Høj tilfredshed med letbanenResultaterne bliver opgjort i en såkaldt NPS-score – se de månedlige resultater HERLæs artikel
6. februar · estatemedia.dkMartin Vang Hansen: Vi vil gerne have større eksponering i boligerATP Ejendomme har gennem lang tid arbejdet med Net Promoter Score (NPS) og kan se en klar forbedring. Læs artikel
4. februar · limfjordupdate.dkTuristerne er VILDE med Vestkysten – men der mangler nogetPå tværs af feriestederne langs Vestkysten viser analysen, at graden af gæsternes sandsynlighed for at tale varmt om Vestkystferie til andre ligger på Net Promoter Score (NPS) 60 i højsæsonen og 70 i skuldersæsonen. Læs artikel