13. november · journalisten.dkExodus? Medier og mediefolk siver fra Musks platformThreads kræver en Instagram-konto. Læs artikel
12. november · plbold.dkFørst røg Ten Hag: Ny fyring truer– De har nogle nemme kampe på papiret forude, så det kan også blive en del af ligningen, skriver Ornstein på det sociale medie Threads.Læs artikel
12. november · nyheder24.dkMasseflugt efter det amerikanske valgTrods den hurtige vækst halter Bluesky stadig langt efter Metas platform Threads, som også er en markant konkurrent til X. Læs artikel
12. november · dagens.dkEfter valget i USA: Nu flygter de fra Elon MuskSelvom Bluesky vokser hurtigt, er platformen stadig bagud i forhold til konkurrenten Threads, der er ejet af Meta. Læs artikel
11. november · seoghoer.dkRadioværten Sandie Westh trækker stikket: "Mængden af vrede mænd er eksploderet"Nu er hun i stedet hoppet over på det lignende sociale medie Threads, som er ejet af Meta, der også ejer blandt andet Facebook og Instagram. Læs artikel
11. november · filmz.dkJames Gunn afviser rygter om ‘Joker’-serie med Barry Keoghan“Jeg logger ind på Threads, og alle spørger mig om dette. Læs artikel
9. november · leifshows.dkHvem bruger egentlig Facebook?Brett Jordan / Pexels) De seneste regnskabstal fra oktober hos Meta, der er moderselskab for Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger og Threads, afslører, at gruppen har 3,29 milliarder daglige brugere. Læs artikel
7. november · seoghoer.dkHollywoodstjerner reagerer på Donald Trumps sejr: "Mit barn græder"Cardi B har også reageret i et opslag på det sociale medie Threads, hvor hun skriver en besked til Kamala Harris: Læs artikel
24. september · leifshows.dkInstagram buldrer frem – X er på nedturThreads er stadig mindre end X, men vokser måned for måned. Læs artikel
17. september · tjekdet.dkMeta bandlyser russisk statsmedie for "udenlandsk indblanding"Af den grund af Meta, der ejer Facebook, Instagram og Threads, nu smidt RT og en række andre statsejede russiske medier på porten. Læs artikel
25. august · gagadget.comTråde tester midlertidige indlæg, der forsvinder efter 24 timerDet metaejede sociale netværk Threads har meddelt, at det tester et nyt format med indlæg, der automatisk forsvinder efter 24 timer. Læs artikel