3. marts · markedsforing.dkHumor og selvironi skal udbygge væksten for Toms Guld BarreTwenty er bureauet bag. Læs artikel
13. januar · markedsforing.dkSe listen: Her er kongerigets 10 mest kendte bureauerLige efter følger Twenty, der med en fremgang på 11 procent i totalkendskab også har lagt godt til på kendskabet i 2024 – og så er EssenceMediacom og Merkle vokset med henholdsvis 9 og 7 procent i totalkendskab i det forgangne år. Læs artikel
11. december 2024 · markedsforing.dkDansk guld ved Epica Awards 2024Twenty napper også to priser, sølv og bronze, for kampagnen ’FCK Forever’, som introducerede klubbens nye hjemmebanetrøje ved at måle blodtryk på holdets fans. Læs artikel
6. december 2024 · markedsforing.dkSun Lolly-ejer vælger globalt bureau”Allerede nu kan vi kan høre på den feedback, vi får fra vores internationale kolleger, at både den strategiske og den kreative platform, Twenty har udviklet, ræsonnerer godt med lokale markeder. Læs artikel
3. december 2024 · markedsforing.dkVelux vil kæmpe sig ind på det svenske marked med ny kampagneBag kampagnen står bureauet Twenty. Læs artikel
19. november 2024 · markedsforing.dkJohn Lewis’ jule-reklamefilm deler vandene blandt danske kreativeSøren Christensen fra Robert/Boisen (tv), Farah Dib fra Twenty og Mikkel Elung fra Pong har vurderet årets John Lewis-julefilm for Markedsføring. Læs artikel
17. oktober 2024 · jv.dkKunderne tager godt imod Noofs eksotiske fødevarerDer er lidt af hvert i bazarbutikken Twenty, som mandag den 7. oktober åbnede i Storegade i Bramming, lige ved siden af Sydbank. Læs artikel
30. september 2024 · markedsforing.dkDansk bureau scorer nordisk opgave for NespressoI spidsen for opgaven har Nestlé sat bureauet Twenty. Læs artikel
25. september 2024 · markedsforing.dkVelux vælger nyt bureau”Twenty har ikke kun vist os en stærk strategisk forståelse og en lovende kreativ løsning til vores udfordringer, de har også demonstreret med tidligere cases, at de har fokus på at løfte forretningen. Læs artikel
7. august 2024 · markedsforing.dkFCK lancerede ny hjemmebanetrøje med at måle blodtryk på fansDer blev mål blodtryk til den helt store guldmedalje, da FCK og Adidas – sammen med bureauet Twenty – i juli lancerede fodboldklubbens nye hjemmebanetrøje. Læs artikel
4. juli 2024 · markedsforing.dkRambukken fejrer 20 års fødselsdag med ny rekord”Hos Dansk Markedsføring glæder vi os over den stærke opbakning i Rambukkens 20. jubilæumsår – der bliver meget at fejre den 10. oktober – så sæt kryds.” Rambukken i færd med at udvikle sig Det er i år 20. gang, Rambukken løber af stablen, og også juryformand, Thomas Bjerg, co-founder og CEO på bureauet Twenty, er begejstret over den voksende tilslutning til Rambukken. Læs artikel
16. maj 2024 · markedsforing.dkNu er der åbnet for indstillinger til Rambukken: Ny juryformand i spidsenDet er i år 20. gang, awardshowet løber af stablen, og i år har Thomas Bjerg, co-founder og CEO på bureauet Twenty, overtaget rollen som juryformand, efter at Dansk Markedsførings tidligere direktør, Thomas Wahl, for nylig fratrådte. Læs artikel
1. maj 2024 · markedsforing.dkBjarne Spellerberg ny formand i Dansk MarkedsføringFor Thomas Bjerg, CEO i bureauet Twenty, havde også meldt sit kandidatur til bestyrelsen. Læs artikel
22. april 2024 · markedsforing.dkVolkswagen Erhvervsbiler går gangstervejen i ny kampagne’Pålidelige biler til erhvervslivet’ kan fortolkes bredt – og en ny kampagne fra Volkswagen og bureauet Twenty tager med et glimt i øjet udgangspunkt i en lidt speciel type ’forretning’. Læs artikel
4. april 2024 · markedsforing.dkNye tal: VW-kampagne øger salg betydeligtEn ny kampagneplatform, som Volkswagen Erhvervsbiler sidste år lancerede sammen med bureauet Twenty, har øget både kendskab, Top of Mind og salg. Læs artikel
27. februar 2024 · markedsforing.dkTwenty vokser igen på top og bund: ”Det var et fantastisk år”Twenty-CEO Thomas Bjerg er godt tilfreds med bureauets 2023-resultat og ser frem til et “super spændende” 2024. Læs artikel
30. januar 2024 · markedsforing.dk100 år i dag: Her er 11 nedslag i Toms’ reklamehistorieDen skal man nok høre til de lidt ældre generationer for at huske – men så vil andre måske i stedet huske Anthon Berg-reklamerne i ’You can never be too Generous’-universet, som bureauet Robert/Boisen & Like-minded stod bag Eller de helt nye Guld Barre-reklamer, som bureauet Twenty har kreeret med sloganet ’Små øjeblikke er guld værd’ I dag, tirsdag den 30. januar 2024, er det 100 år siden, de to apotekere Hans Trojel og Victor H. Læs artikel
9. januar 2024 · markedsforing.dkÆldre herrer skal sælge “forkert” Guld Barre til ungeSå for at fejre det skarpe hjørne sender Toms nu en noget usædvanlig variant af den kendte Guld Barre på markedet – en ’Popping Candy med jordbærsmag.’ Det skriver det kreative bureau Twenty, som også står bag lanceringskampagnen, i en mail til Markedsføring. Læs artikel
9. januar 2024 · markedsforing.dkSe listen: Disse reklamebureauer har det bedste imageTwentyLæs artikel
10. november 2023 · markedsforing.dkEr årets John Lewis-julereklame god? Her er dommenFarah Dib, co-founder og kreativ direktør hos Twenty, Søren Christensen, strategisk direktør og partner hos Robert/Boisen & Like-minded, og Mikkel Elung, founder og kreativ direktør hos Pong. Læs artikel