24. oktober · bureaubiz.dkTo erfarne marketingfolk: Tid til at genopfinde brandingenDet er en udvikling, som f.eks. understøttes af den årlige CMO trendanalyse fra MyResearch. Læs artikel
15. oktober · markedsforing.dkBureauchef til CMO’er: Stop investeringer, indtil der er styr på organisationenPR Den nye CMO Trendanalyse fra MyResearch med svar fra danske CMO’er er landet med en række opsigtsvækkende resultater. Læs artikel
9. oktober · bureaubiz.dkBureauet med 150 medarbejdere og ingen cheferI bund og grund handler det om, at man tager magten ud af ligningen, når folk arbejder i teams.” Medarbejdertilfredsheden ligger højt hos Vertica (8,1 ud af 10) og kundetilfredsheden ligger også i toppen ifølge MyResearchs imageanalyse, hvor Vertica både i 2022 og 2023 var det bureau med den højeste kundetilfredshed og i 2024 lå nr. 3. Læs artikel
3. oktober · bureaubiz.dkDeloitte topper i imageanalyseSiden 2021 har MyResearch, der er kendt for sine analyser af bureaubranchen, også gennemført en imageanalyse af management konsulenthusene. Læs artikel
18. september · finans.dkNy nummer et: Her er landets mest populære konsulenthuseDet viser den årlige undersøgelse af de danske management konsulenthuse fra analyseinstituttet MyResearch. Læs artikel
19. august · grakom.dk2023 blev et magert år i bureaubranchenBåde den seneste Bureaudirektøranalyse fra Bureaubiz og CMO trendanalysen fra MyResearch fra før sommeren har da også antydet en potentiel vækst i resten af året. Læs artikel
13. august · bureaubiz.dk2023 blev et magert år i bureaubranchenBåde den seneste Bureaudirektøranalyse fra Bureaubiz og CMO trendanalysen fra MyResearch fra før sommeren har da også antydet en potentiel vækst i resten af året. Læs artikel
7. august · dkbs.dkMarienlyst Strandhotel fejrer femte år i træk som Danmarks stærkeste brandTil baggrund for prisen ligger en undersøgelse der udføres af MyResearch i samarbejde med Danske Konferencecentre. Læs artikel
27. juni · bureaubiz.dkCMO’erne har et godt øje til PongDa MyImage Bureau fra MyResearch blev offentliggjort i januar rummede analysen et overraskende resultat. Læs artikel
25. juni · bureaubiz.dkCMO’er bakker bureaudirektørers optimisme opNu bakkes den optimisme op af den årlige CMO trendanalyse fra MyResearch. Læs artikel
19. juni · bureaubiz.dkBureauer spiller ringe rolle i forhold til rådgivning om miljø- og klima-markedsføringDen årlige CMO trendanalyse fra MyResearch har stillet spørgsmål til virksomheders anvendelse af rådgivning fra bureauer inden for miljø og klima markedsføring. Læs artikel
10. juni · kforum.dk2 ud af 3 kender ikke k-bureauer i imageundersøgelse: "Ubrugeligt", siger bureaucheferEn række bureauchefer stiller sig kritiske over for datagrundlaget i en imageundersøgelse af kommunikationsbureauer fra analysevirksomheden MyResearch. Læs artikel
6. juni · grakom.dkBureauTrends: Sådan kan du se, hvordan det går i bureaubranchenCMO trendanalysen er udarbejdet af MyResearch. Læs artikel
28. maj · bureaubiz.dkBureauTrends: Sådan kan du se, hvordan det går i bureaubranchenCMO trendanalysen er udarbejdet af MyResearch. Læs artikel
27. maj · markedsforing.dkEfter vildt år: Pong vokser videreI den seneste store brancheanalyse, MyImage Bureau, strøg bureauet således fra en 9.plads til en samlet 4. plads blandt alle bureauer – et hop, som fik Mogens Østergaard, CEO hos analysehuset MyResearch, der står bag analysen, til at sige: Læs artikel
2. maj · markedsforing.dkAnalyse: Disse kommunikations-bureauer har det bedste imageAnalysevirksomheden MyResearch er klar med hovedresultaterne af MyImage Kommunikation 2024. Læs artikel
2. maj · kforum.dkK-bureauer i tæt løb: Her er årets stærkeste brand“Generelt ligger kommunikationsbureauerne tæt, så der skal ikke meget til at ændre listen,” siger Mogens Østergaard, adm. direktør i Myresearch, til Bureaubiz.Læs artikel
1. maj · bureaubiz.dkImage-analyse: To nye kommunikationsbureauer i top 3MyResearch har afdækket kendskab, image, præference og tilfredshed på følgende 18 bureauer: Læs artikel
18. april · bureaubiz.dkBureauer har styr på HRSådan så det i hvert fald ud i 2020, viser den nyeste medarbejderanalyse fra MyResearch:Læs artikel
4. april · turisme24.dkStrandhotel er stærkeste brand for femte år i trækHotellet ligger blandt 42 venues i top i kategorien stærkeste brand power i undersøgelsen ”MyImage Venue,” der er foretaget af virksomheden MyResearch, som har indsamlet data i uge ni til uge 11 via e-mails udsendt af organisationen Danske Konferencecentre, og hvor 873 mødeplanlæggere i år har svaret på, hvordan de vurderer de danske venues. Læs artikel