21. oktober · dagligvarehandlen.dkKenneth Pedersen bliver ny associeret rådgiver i OgilvyOgilvy er en del af det globale WPP netværk og er 50 ansatte i København. Læs artikel
18. oktober · markedsforing.dkAKQA’s grundlægger og CEO stopperAjaz Ahmed, der grundlagde AKQA i 1994, fratræder stillingen som CEO på den i dag WPP-ejede bureaugruppe. Læs artikel
2. september · markedsforing.dkMorten Frederiksen er strøget til tops europæisk i verdens måske mest komplekse brancheWPP (der ejer Ogilvy og Grey, red.) har nogle mål for forretningen, men for mig handler det om at se, hvor langt vi kan strække den. Læs artikel
23. august · bureaubiz.dkSøren Svarre er her ikke mereMed afsæt i WPP’s internationale analyseværktøj BrandAsset Valuator®(BAV) rådgav Søren direktioner og marketingansvarlige i nogle af landets største virksomheder. Læs artikel
21. august · erhvervplus.dkJeg mødte Elon Musk, og her er mit bud på fremtiden for AI og mediet XElon Musk går på scenen sammen med Mark Read, der er CEO for bureauet WPP. Læs artikel
27. juni · markedsforing.dkAKQA i Danmark leverer endnu et tocifret millionoverskudWPP flytter lidt rundt Navnet AKQA Denmark blev født i efteråret 2018, efter at det internationale digitale bureau AKQA købte det succesfulde danske ditto, Dis/Play, i august 2017. Læs artikel
21. juni · markedsforing.dkDagbog fra Cannes: ”Som en teenager til Taylor Swift koncert”Dagen starter med røræg og e-mails, inden turen går ned mod WPP stranden, hvor den står på talks omkring AI og kultur, inden hele den kreative ledelse fra WPP indtager scenen og gennemgår noget af alt det vindende arbejde som er kommet fra netværket. Læs artikel
21. juni · markedsforing.dkJulie Daugaard i Cannes: “X’s vision er en øjenåbner”Elon Musk på scenen sammen med Mark Read, CEO for WPP. Læs artikel
17. juni · markedsforing.dkUncle Grey og Ogilvy fordobler millionoverskud i DanmarkFor det første har bureauet på den kreative side vundet arbejde internt i WPP-koncernen for en stribe internationale kunder, som har store kreative projekter kørende med udgangspunkt i Danmark. Læs artikel
20. marts · gagadget.comNVIDIA går sammen med Shutterstock og Getty Images om at skabe 3D-indhold med AIFørende reklamebureauer og brands som Dentsu, McCann, WPP og The Coca-Cola Company bruger allerede Gettys generative AI-funktioner til at skabe visuelt indhold til markedsføringsformål. Læs artikel
22. februar · markedsforing.dkFDM får nyt logo og ny fortælling: Vil være ’powerbrand’ i 2030Analysen er i dag ejet af bureau-konglomeratet WPP, og den måler brands på en lang række parametre, der summer op i brandvitalitet og brandstyrke. Læs artikel
25. januar · kforum.dkDerfor skal du rejse til Davos. Eller blive hjemmeWPP-topchef og nuværende formand for S4 Capital, Sir Martin Sorell analyserede uhyggeligt skarpt den geopoliske situation i et live interview med Financial Times’ Matthew Garrahan. Læs artikel
10. november 2023 · bloginnovazione.itWorkTech sætter Crosschq på forkant med industriinnovationCrosschqs kunder og partnere omfatter blandt andet Deloitte, WPP, Allegis, Pinterest, HubSpot, Saks Fifth Avenue, Workday, SAP og Greenhouse. Læs artikel
24. oktober 2023 · BureauBizI reklamebranchen ældes man i hundeårWPP kan bedst lide 00'erene En nylig undersøgelse fra Bond Universitet har påvist, at mindre end 10 pct. reklamefolk i USA, Storbritannien og Australien er over 45 år gamle. Læs artikel
19. oktober 2023 · Markedsføring OnlineNedlægningen af ikoniske bureau-brands vækker stærke følelserWPP slår VMLY&R og Wunderman Thompson sammen til, hvad de selv kalder verdens største kreative bureau med mere end 30.000 ansatte: Læs artikel